Egyre jobbnak és jobbnak lenni. Ez mozgat minket a Dot-nál, így most egy olyan vezetőt keresünk, aki nemcsak inspirálja és irányítja, de fejleszti is legújabb divíziónkat.
A kiválasztott feladata lesz, hogy influencer szolgáltatásunkat a következő szintre emelje, vagyis egy egyedi, adatalapú, de egyúttal a kreativitásra is támaszkodó influencer diviziót hozzon létre a Dot Creative struktúráján belül.
Az ügyfélkezelési készségek mellett operatív szigorral is rendelkezel? Stratégiai gondolkozásmódod tudod ötvözni social ismereteiddel? Van tapasztalatod egy csapat irányításában, és kívül-belül ismered az influencer marketinget? Ha a leírtakban magadra ismersz, akkor olvasd tovább!
Alap, hogy:
- Legalább 5 éves tapasztalatod van több influencer-kampány managementjében és azok stratégiájának megalkotásában, a csapatvezetést pedig már legalább 3 éve gyakorlod
- Nemcsak koncepcionálisan, hanem adatalapon, teljesítményorientáltan tudod felépíteni a véleményvezérekkel történő kampánytervezést
- A fejlődési vágy benned az évek múlásával is töretlen, hisz ez a szakma gyorsan és annál is sebesebben változik
- Világszínvonalú stratégiai gondolkozás és analitikus szemlélet jellemez
- Van tapasztalatod egy csapat irányításában
- Képes vagy prioritásokat felállítani számos egymással versengő feladat között
- Ismered a közösségi analitikát és a média terminológiáját
- Kiváló az íráskészséged, minden apró részletre kiemelten figyelsz
- Mély ismeretekkel rendelkezel az influencer-kampányok jogi kitételeire vonatkozóan
Még jobb, ha:
- Dolgoztál már valamilyen influencer management toollal (pl.: Heepsy, Brandwatch, Inpulze, #Influencity stb.)
- Van médiaoldalon szerzett tapasztalatod
Amit elvárunk:
- A csapat irányítása és fejlesztése, miközben folyamatosan toborzod a legjobb szakembereket magad mellé
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, belső vezetéssel
- Együttműködés a stratégiai csapattal, influencer stratégia kialakítása és végrehajtása a kampányokra és ügyfelekre vonatkozóan
- Szakértelem az influencerek menedzselésében, folyamatos fejlődni akarás
- Végső eredmények felügyelete
- A tartalom ellenőrzése az ügyfélhez való eljuttatás előtt, biztosítva, hogy az megfeleljen a márka célkitűzéseinek és irányelveinek a megalkotott stratégia mentén
- Ügyfélprezentációkon való részvétel
- Projekt ütemtervek és határidők, optimális elosztása, roadmap készítése
- A csapattagok felügyelete, kiemelten a feladatok határidejének betartására
- Eredmények nyomon követése, rendszeres jelentések összeállítása és részletes elemzések átadása az ügyfelek részére
- A közösségi médiaeszközök, alkalmazások, csatornák, tervezés és stratégia trendjeinek nyomon követése
- Coaching és mentorálás
- Elvárások és célok meghatározása
- A "gondolatvezetés" támogatása és demonstrálása
- A költségvetés ismeretében a legoptimálisabb és leghatékonyabb kampányterv felépítésent
Velük fogsz dolgozni
A jókedv a Dot
A Dot pont az ami. Ha kell, akkor egy család, ahova hazatérsz. Ha kell, akkor egy barát, akitől mosolyogva hazamész. Kávé, nevetés, kutyák és bulik. #kellennéltöbb?

A csapat a Dot
DO iT better, tartja a mondás. Itt ez nem valami 50-50 szentírás. Értsd jól, de a célunk az, hogy holnap mindig egy fokkal jobban csináljuk meg azt, amit ma befejeztünk.