Vissza a pozíciókhoz

Egyre jobbnak és jobbnak lenni. Ez mozgat minket a Dot-nál, így most egy olyan vezetőt keresünk, aki nemcsak inspirálja és irányítja, de fejleszti is legújabb divíziónkat.

A kiválasztott feladata lesz, hogy influencer szolgáltatásunkat a következő szintre emelje, vagyis egy egyedi, adatalapú, de egyúttal a kreativitásra is támaszkodó influencer diviziót hozzon létre a Dot Creative struktúráján belül.

Az ügyfélkezelési készségek mellett operatív szigorral is rendelkezel? Stratégiai gondolkozásmódod tudod ötvözni social ismereteiddel? Van tapasztalatod egy csapat irányításában, és kívül-belül ismered az influencer marketinget? Ha a leírtakban magadra ismersz, akkor olvasd tovább!

Alap, hogy:

  • Legalább 5 éves tapasztalatod van több influencer-kampány managementjében és azok stratégiájának megalkotásában, a csapatvezetést pedig már legalább 3 éve gyakorlod
  • Nemcsak koncepcionálisan, hanem adatalapon, teljesítményorientáltan tudod felépíteni a véleményvezérekkel történő kampánytervezést
  • A fejlődési vágy benned az évek múlásával is töretlen, hisz ez a szakma gyorsan és annál is sebesebben változik
  • Világszínvonalú stratégiai gondolkozás és analitikus szemlélet jellemez
  • Van tapasztalatod egy csapat irányításában
  • Képes vagy prioritásokat felállítani számos egymással versengő feladat között
  • Ismered a közösségi analitikát és a média terminológiáját
  • Kiváló az íráskészséged, minden apró részletre kiemelten figyelsz
  • Mély ismeretekkel rendelkezel az influencer-kampányok jogi kitételeire vonatkozóan

Még jobb, ha:

  • Dolgoztál már valamilyen influencer management toollal (pl.: Heepsy, Brandwatch, Inpulze, #Influencity stb.)
  • Van médiaoldalon szerzett tapasztalatod

Amit elvárunk:

  • A csapat irányítása és fejlesztése, miközben folyamatosan toborzod a legjobb szakembereket magad mellé
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel, belső vezetéssel
  • Együttműködés a stratégiai csapattal, influencer stratégia kialakítása és végrehajtása a kampányokra és ügyfelekre vonatkozóan
  • Szakértelem az influencerek menedzselésében, folyamatos fejlődni akarás
  • Végső eredmények felügyelete
  • A tartalom ellenőrzése az ügyfélhez való eljuttatás előtt, biztosítva, hogy az megfeleljen a márka célkitűzéseinek és irányelveinek a megalkotott stratégia mentén
  • Ügyfélprezentációkon való részvétel
  • Projekt ütemtervek és határidők, optimális elosztása, roadmap készítése
  • A csapattagok felügyelete, kiemelten a feladatok határidejének betartására
  • Eredmények nyomon követése, rendszeres jelentések összeállítása és részletes elemzések átadása az ügyfelek részére
  • A közösségi médiaeszközök, alkalmazások, csatornák, tervezés és stratégia trendjeinek nyomon követése
  • Coaching és mentorálás
  • Elvárások és célok meghatározása
  • A "gondolatvezetés" támogatása és demonstrálása
  • A költségvetés ismeretében a legoptimálisabb és leghatékonyabb kampányterv felépítésent

Velük fogsz dolgozni

Operations and Client Service Director

Braun Annamária

Operations and Client Service Director
Erős Attila, Média igazgató

Erős Attila

Média igazgató
Creative Director

Dobos Gábor

Creative Director
Juhász Luca, Senior Content Manager

Juhász Luca

Senior Content Manager
Benke Orsolya, Account Director

Benke Orsolya

Account Director
Eperjes Vivien, Account Director

Eperjes Vivien

Account Director

A jókedv a Dot

A Dot pont az ami. Ha kell, akkor egy család, ahova hazatérsz. Ha kell, akkor egy barát, akitől mosolyogva hazamész. Kávé, nevetés, kutyák és bulik. #kellennéltöbb?

0
glowing effect

A csapat 
a Dot

DO iT better, tartja a mondás. Itt ez nem valami 50-50 szentírás. Értsd jól, de a célunk az, hogy holnap mindig egy fokkal jobban csináljuk meg azt, amit ma befejeztünk.

Küldd el a jelentkezésed

dot-ball
Do iT better